Повернення і обмін

Ми докладемо всіх зусиль, щоб Вам сподобалися наші товари і сервіс, а ситуацій, в яких би знадобилися повернення і обмін, не відбувалося. Ми завжди готові піти назустріч і, в разі неприємності, допоможемо обміняти або повернути товар в найкоротші терміни. В процесі обміну і повернення ми керуємося Законом України «Про захист прав споживачів».

Зверніть увагу - колір товару на зображенні може відрізнятися від оригінального кольору товару через різну передачу кольорів моніторів персональних комп'ютерів або мобільних пристроїв, колір меблів на зображенні і колір меблів в житті може відрізнятися - це не є браком, і повернення товару відбувається як повернення товару належної якості.

Нагадаємо, що товари бувають належної якості та неналежної якості. Для кожного виду товару є свої положення щодо повертання  та обміну, основні з них ми перерахуємо нижче, щоб уникнути різночитань:

Товар неналежної якості:

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться. Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час покупки.

3. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, який його замінює, з позначкою про дату продажу.

Товар належної якості:

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворено на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дозволяє споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікації з розрахунковим документом по структурі даних, в ньому містяться, або залишений електронний розрахунковий документ на наданий споживачем номер телефону або адресу електронної пошти.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.