Замовляєте товар в інтернет магазині через кошик або за телефоном
- отримуєте підтвердження замовлення і реквізити для оплати по e-mail, Viber, WhatsApp, Telegram
- рахунок на оплату від физичної особи - підприємця без ПДВ, або від юридичної особи планика ПДВ
- за бажанням покупця - оформляємо договору, відправляємо оригінали документів Укрпоштою
- форма оплати не впливає на зобов'язання поставки і відповідальність перед покупцем
Оплачуєте замовлення
- післяплатою при доставці Новою Поштою, Делівері
- переказом оплатою рахунку за реквізитами в Приват24 або будь-якому іншому банку
- переказом з картки на нашу картку ПриватБанку, МоноБанку
- готівкою через платіжний термінал ПриватБанку або будь-якого іншого банку
- готівкою через касу відділення ПриватБанку або будь-якого іншого банку
- готівкою водієві при доставці нашим транспортом (без комісії)
- готівкою на нашому складі при самовивезенні (без комісії)
- всі комісії банку, платіжного терміналу, перевізника за післяплату сплачуються покупцем
Отримуєте товар
- Ми відправляємо товар після 100% оплати його вартості або післяплатою.
- При відправленні післяплатою ми змушені брати з покупця передоплату, яка зможе покрити витрати у разі неотримання покупцем товару від перевізника. Пов'язано це з поведінкою деяких покупців, які оформляють замовлення з доставкою та «забувають» його забрати з відділення. Якщо покупець після закінчення терміну безкоштовного зберігання не забрав товар, ми замовляємо зворотне перевезення товару на наш склад, причому вартість перевезення в обидва кінці утримується з передоплати, отриманої від покупця.