Наше завдання - допомогти Вам з покупкою якісних меблів, якими ви будете користуватися із задоволенням і ще довго радіти новому придбанню. Тому, після покупки, ми завжди поруч.
Якщо під час гарантійного терміну Ви виявили дефект, обов'язково зв'яжіться з нами і ми усунемо всі незручності в найкоротші терміни. Про те, які є нюанси (які випадки не є гарантійними) і терміни гарантії Ви можете дізнатися нижче.
ГАРАНТІЯ
1. Гарантійні зобов'язання в обов'язковому порядку враховані при продажу товарів, обраних вами. Наш магазин здійснює свою діяльність згідно із законом «Про захист прав споживачів».
2. Гарантія на меблі, придбані в нашому магазині, становить від 12 до 24 місяців (в залежності від категорії товару) з моменту продажу, за умови правильного поводження з меблями і дотримання умов гарантії:
3. Гарантійний термін експлуатації корпусних меблів - 24 (двадцять чотири) календарних місяці. На меблі для дитячих кімнат (дитячі меблі) і громадських приміщень - 18 (вісімнадцять) календарних місяців, якщо інший гарантійний строк не встановлений виробником;
4. Гарантійний термін експлуатації м'яких меблів - 18 (вісімнадцять) календарних місяців, якщо інший гарантійний строк не встановлений виробником;
5. Гарантійний термін експлуатації на столи, стільці, крісла - 12 (дванадцять) календарних місяців, якщо інший гарантійний строк не встановлений виробником.
Гарантія на меблі не поширюється, якщо:
1. Меблі зберігалися, були зібрані і (або) встановлені неправильно
2. Виявлено факти, що вказують на стороннє втручання (спроба самостійного ремонту, спроба зміни конструкції меблів і т.д.)
3. Меблі використовувалася з порушенням правил / норм експлуатації або не за призначенням, а також в разі порушення інструкцій по догляду
4. Пошкодження меблів (тріщини, проломи, деформація і т.д.) виникло через недотримання інструкції по збору і експлуатації меблів
5. На поверхні матеріалу виявлено пошкодження теплового, хімічного, механічного характеру
6. У гарантійному талоні не вказано або вказано нечітко найменування вироби, найменування моделі, дата продажу; немає чіткої печатки фірми-виробника і фірми-реалізатора;
7. Меблі експлуатувалася на відкритому повітрі або у вологому приміщенні, наприклад, у ванній, а також в випадках не побутового використання меблів (якщо тільки в інструкції до товару не вказано протилежне)
8. Пошкодження меблів сталося в результаті форс-мажору (стихійне лихо, побутові чинники та т.д.)
9. Меблі на момент її придбання мала явні дефекти або пошкодження.
Увага!
- Гарантія не поширюється на нормальний знос, порізи і подряпини, а також на пошкодження, що виникли в результаті удару або аварії.
- Колір товару на зображенні може відрізнятися від оригінального кольору товару через різну кольору моніторів персональних комп'ютерів або мобільних пристроїв.
Дефектами меблів не є:
1. Незначні відмінності у відтінках і фактурі оббивних тканин і шкір.
2. Незначні відмінності у відтінках кольору і відміну малюнка лакофарбового покриття (декору).
3. Легкі складки на облицювальній матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникаючі після легкого розгладження рукою.
4. Відхилення від габаритних розмірів ± 2-3 см на одне Виріб (згідно ГОСТ 19917-93).
5. Дрібні волосяні тріщини ( «ефект розтріскування»), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.