Питання та відповіді

Як відбувається заміна чи повернення Товару?

Ви можете обміняти або повернути товар належної якості, що не збирався та не експлуатувався, в оригінальній упаковці протягом 14 днів після покупки на умовах чинного законодавства України. Це право гарантує Вам Закон про захист прав споживача. Докладніше Повернення та обмін.

Чи можна сплатити онлайн?

Інтернет магазин Bellini приймає оплату будь-яким зручним для покупця способом - безготівковим переказом на картку чи на розрахунковий рахунок, готівкою в офісі або кур'єру, післяплатою. Докладніше Оплата.

Як здійснюється доставка товару?

Доставка по Україні "Новою поштою", "Делівері", попутним довантаженням або адресна доставка траснпортом інтернет магазину. Самовивіз з нашого складу - безкоштовно! Складання меблів - оплачується окремо. Докладніше дивіться у розділі Доставка.

Як відбувається угода купівлі продажу?

Покупець обирає в інтернет магазині товар, що понарвився, оформляючи замовлення через кошик або по телефону. Менеджер інтернет магазину підтверджує можливість, ціни та умови продажу, терміни та спосіб постачання та орплати та виставляє реквізити для оплати. Покупець оплачує замовлення після отримання оплати Продавець відправляє замовлення обумовленим способом або доставляє товар у узгоджені терміни за адресою.

На вимогу клієнта договір поставки оформляється письмово, і оригінали документів надсилаються на вказану клієнтом поштову адресу (УкрПошта, Нова пошта, пересилання за рахунок клієнта) або видаються в робочі дні в салоні або на складі. інтернет магазину